MORIA DESIGN jest producentem oferowanego asortymentu. Jako polska rzemieślnicza firma z najwyższą starannością pracujemy nad tym aby nasze produkty były trwałe i funkcjonalne. Z pełną odpowiedzialnością gwarantujemy ich wysoką jakość, jeśli jednak zakupiony przez Ciebie towar posiada wadę, możesz złożyć reklamację.
Jak to zrobić?
Aby zgłosić wadę wypełnij formularz reklamacyjny dostępny tutaj, a następnie wyślij go na adres sklep@moriadesign.pl. Pamiętaj, aby wraz ze zgłoszeniem załączyć zdjęcie, na którym widoczna jest wada wszystkich produktów. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura.
W przypadku, gdy posiadasz konto na stronie https://www.moriadesign.pl, możesz po zalogowaniu z poziomu swojego konta odnaleźć w historii zamówienie i wybrać produkt, który chcesz zareklamować.
WAŻNE: Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. W tym czasie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach. Jeśli zgłoszenie okaże się zasadne, reklamowany towar zostanie wymieniony na egzemplarz wolny od wad lub zostanie zwrócona jego równowartość.
ZWROT ŚRODKÓW
Zwrot środków w wyniku zgłoszonego roszczenia nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia paczki i zależy od sposobu pierwotnej płatności:
- w przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu reklamacyjnym;
- w przypadku płatności online, zwrot dokonany zostaje przelewem na konto, z którego wysłałeś pieniądze.
Jeżeli będziesz miał/a jakiekolwiek pytania dotyczące zwracanego towaru, zapraszamy do kontaktu!
Zadzwoń do nas, pod numer:
+48 535 815 715
Pracujemy dla Ciebie od poniedziałku do piątku, w godzinach:
8:00 – 17:00.